Jag undrar hur det här kommer att sluta. Ett lyckligt slut får man hoppas. Timrå borde ha vunnit idag, 3 poäng mot Boden på onsdag, 3 mot Bofors på Fredag (ett måste) = 6 poäng, hur många poäng blir det veckan efter tro ? Snart ska väll Leksand spela mot AIK hemma, då får dom fan krossa. Jag orkar inte tänka.
Tror förresten jag såg Bosse Ahl idag, kan ha varit en synvilla, men usch isåfall har han en dubbelgångare. Sjöberg var ju också här förra matchen, vilket kan tyda på ... ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror förresten jag såg Bosse Ahl idag, kan ha varit en synvilla, men usch isåfall har han en dubbelgångare. Sjöberg var ju också här förra matchen, vilket kan tyda på ... ?
Sa Sa Sa, Bra Bra Bra, Timrå Timrå Timrå !