Ni pratar om tomhet osv . Faktum är att tacka goalgettern no 1 Linus (åter igen! )denna gång för en poäng vilken kommer att betyda mycket när vi räknar ihop kvalserietabellen den 17:e. Stanna i TIK du behövs . Varför får inte LINUS LÄGGA STRAFFAR? Bäst i fjol på straffar i TIK . Vi minns FBK borta med glädje !! Varför bli"proffs" i Tyskland eller Schweiz om TIK vill betala din lön .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bäst i fjol på straffar i TIK . Vi minns FBK borta med glädje !!
Varför bli"proffs" i Tyskland eller Schweiz om TIK vill betala din lön .