Vilken besvikelse, att efter 1:a perioden spelat mot ett mål och likväl se tavlan visa 0-0. Powerplayspelet var som under hela säsongen under all kritik, backarna måste VÅGA SKJUTA när lägena kommer !!! Och varför envisas med att ha Hedberg som back i powerplay, han har inte avlossat ett enda slagskott vad jag kan minnas, nä in med Styf och stora bössan ! Våga skjuta.............
Hur f....n kan David Printz tillåtas spela hockey, karln är ju livsfarlig !
Nä nu måste vi glömma detta och ladda om inför 2 SVÅRA bortamatcher till veckan !
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och varför envisas med att ha Hedberg som back i powerplay, han har inte avlossat ett enda slagskott vad jag kan minnas, nä in med Styf och stora bössan !
Våga skjuta.............
Hur f....n kan David Printz tillåtas spela hockey, karln är ju livsfarlig !
Nä nu måste vi glömma detta och ladda om inför 2 SVÅRA bortamatcher till veckan !
Timrå IK är de bästa.......