1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 764858

Sv: Hovetresan!
John K: Har du råd att uppdatera med en använd äkta matchtroja varje år så får du göra det. Att dessutom vara tvungen att gissa vilka spelare som blir kvar gör inte saken bättre. Att det dessutom bara finns drygt 20 matchtröjor till salu varje år gör inte saken lättare.

Jag har själv Tomi Källarssons tröja, detta efter ett personligt möte med honom under en supporterfest på Aqua. Det ska mycket till för att jag inte ska använda den tröjan på matcherna, men du kanske vill köpa en ny åt mig. :)

Att någon har Lindmans tröja på sig kan inte jag förstå, men jag gillade aldrig honom ens när han spelade i TIK. Snacka om säkerhetsrisk i egen zon.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.