1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 766586

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Bragd-Birger: Som inledning till ett av Leksands alla återtåg skrev man ju (tillsammans med Löven, fniss) brev till hockeyförbundet och hockeyligan och bad om att få slippa att åka ur eftersom det låg i allas intresse att Leksand blev kvar i elitserien eller hur man nu lade upp det. Jag tycker att Skellefteå borde skriva ett brev och kräva att få spela kvar i allsvenskan. Vi flytt int'! Vi är mentala allsvenskar och orkar inte med elitserien. Vår publik kommer inte om det inte blir derbyn mot Löven eller åtminstone play off mot oskarshamn.  

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.