1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 767550

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Det här var otroligt glädjande. Ännu en TIK-seger med uddamålet i en täta bortamatch. Precis den typ av matcher som vi brukade torska ifjol. Nu leder vi serien precis hur överlägset som helst. Var ska detta sluta? Allt annat än SM-guld ter sig som värsta jävla besvikelsen. För vad är det för vits att spela så bra som vi gör denna höst och leda serien så klart om vi nu inte kan kvittera ut SM-bucklan i vår!? Hur mycket känns en semifinalplats värd i det här läget...? Inget. Nothing. Rien. Nichts. Nada... Timrå IK - SM-guld 2007! Allt annat är värdelöst...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.