1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 767575

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
orion:

Jag är mycket mer än ekonom. Producent, reporter och utredare bland mycket annat. Oavsett vilket anser jag att "this is the time" - nu ska vi äntligen ta hem det där förbannade guldet! "Bättre än någonsin" måste per defintion innebära att så blir fallet. Den allra bästa TIK-upplagan - för det måste den la ha varit med "Lill-Strimma" i laget - hittills nådde ju "bara" brons 1972. För övrigt skulle jag också vilja vara musiker, men antar att jag är tondöv i jämförelse och förtränger oftast denna önskan...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.