1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 767687

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
MB: Åh det värsta med det hela är ju att de inte bara drar sig själv i smutsen, utan även klubben som dom "älskar mer än något annat på jorden".

Känns tragiskt att behöva säga detta till en nykomling, men jag hoppas innerligt att ni SAIK:are bara får denna säsong i Elitserien. Åh jag riktar mig då främst till de hjärnsläppsdrabbade individerna i North Power.
Jag lider hårt med er klubbledning som ju faktiskt är den som i slutändan måste stå som bollplank för eran dumhet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.