1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 767788

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14
Jag tycker personligen att dom flesta reaktioner här på HS (o på andra medier) är ganska så överdrivna. Det är väl ingen som har skadats? Ett plumt skämt som gick över gränsen.

Tänk om situationen hade varit den omvända. Då hade nog ganska många på denna sida tyckt att det varit ok med bandaroller o dylikt.. Utan att erkänna det förståss...

Anmälan till förbundet som någon skrev är ju patetiskt, detta var ju inte ens inne i hallen. Det är polisens jobb att sköta i så fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.