1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 768119

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2006-10-14

ståpäls: Fantastisk slutkläm av Motorjanne/Westermark på deras officiella sida under rubriken läsvärt. Jag citerar:

"Det hade varit en bra idé att tidigt prata med honom om att lägga korten på bordet. Säg varför det inte gick att infria löftena om att komma hem. Alla vet vad Hedström sagt tidigare, officiellt och inofficiellt. ”Saker och ting förändras” duger inte som förklaring. Om du då har en god anledning, familjeskäl eller egen hälsa så förstår människor."

Westermark läser uppenbarligen bara Norran och inte riksmedia. Är det något Hedström gjort är det väl att tala ut och förklara hur han resonerar. Well, well, mupparnas problem.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.