1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 769846

Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Det behöver inte alltid gå¨åt h-e för Timrå, Mojje. Nu är det våran tua att äga och regera. VI ÄR SÅHÄR BRA *mellan tummen och pekfingret*

Nu är jag sugen på att sätta ett personligt rekord i antalet bortamatcher live denna vinter. På lördag blir det fjärde resan på fjorton dar.

Kenta och jag lämnar Timrå nästa säsong! Därför skall vi avsluta denna epok med guld.

Jag får snart beställa en skräddarsydd kostym till våren och köpa mig en guldfärgad slips och skåla i en hel vecka lång minst när vi bärgat guldet. Åt h-e med Ingemar Bergman och sjunde inseglet. Nu är det Guldfeber.

Och vi skall icke rasa! Icke! Aldrig!

Jag skall stå på barrikaderna med Nubben och röka Havannacigarr från Kuba, dricka bärs och sjunga om vår ohämmade kärlek till Timrå!

Fram tills dess lallar jag vidare!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.