1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 769954

Sv: GO TIMRÅ GO
Hassan: Även i Läkerol Arena står klackarna bredvid varandra. Akustiken har väl inte satsa på prov ännu förutom Brynäs premiär mot HV. Men den är helt klart bättre än gamla hallen. Vet inte hur mycket folk Skellefteå hade med sig till Gävle igår, men gissar att Mora hittils varit den största bortaklacken i Läkerol Arena, gissra att dom var max 40-50 personer på bortastå.

Antalet ståplatser domineras av hemmalagets 800 st jämfört med bortalaget som får 1/4 av den siffan, dvs 200 platser. Men i ärlighetens namn brukar knappast dessa 800 vara klack för Brynäs, och det kan den även den hängivne Brynäsaren hålla med om.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.