1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 771216

Sv: Timrå IK - MIF 2006-10-19
blir så frukansvärt less på denna J*vla Virus, inte undra på att han kallas för det!

Det blev lite heta känslor mellan han och Niklas Holmgren! :D
Men om man ska tro Virus analyser så spelade Malmö totalt ut oss idag, jag kan inte fatta de inte kan fixa nån bättre än timrå hataren själv som kommentator, varenda gång han är med så är Timrå helt värdelösa.
Tur att Holmgren satte honom på plats ett par gånger!

T.ex.
H: Bra läge men malmö backen får inte till skottet!
V: näe men han tänkte lägga den på mål för styrning!
H: jamen det var juh ingen framför mål, karln måste juh se att det är helt öppet då måste han ju skjuta hårt?!
V: ja det är det som är problemen med malmö, alla dessa små misstag annars kunde det lika gärna ha blivit mål.
H: ja men nu vare juh ingen där!
V: näe, nja men han lade pucken på mål bara
H: jamen han hade juh helt öppet!
V. nja ja jo men...!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.