-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4982)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Skämt å sido, idag förnedrades sporten hockey av Thomas Andersson, han våldtog tamefan hela sporten. Tänk er att en snickare en dag på jobbet skulle paja en hel byggnad - då får ni en bild av vad fan det var som hände ikväll.
En domare SKALL vara konsekvent det är tamefan den första regeln för att vara domare, klarar man inte av det så kan man döma korpen om ens det. Det enda domaren ska ta hänsyn till i sin bedömning är VAD som HÄNDER på ISEN. Thomas andersson bygger sin bedömning på: vilket lag som leder/ligger under, hur många utvisningar han redan tagit och inte tagit för lagen blandat med sin egna idiotiska mix - SEDAN kollar han på vad som händer på isen.
Hoppas någon av spelarna eller tränarna kostar på sig å döma ut & klaga på fanskapet nu efteråt (med tanke på att det är straffbart med böter för att kritisera domaren). För om man inte gör det är det fritt fram för domarna å göra vafan dom vill.