1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 773945

Sv: Timrå IK - Luleå 2006-10-23
mikenomad: Visst är det så att man är i en svacka och konstigt vore ju annat när man får nöta på i stort sätt två backpar i match efter match, där är Sanny äckligt saknad just nu. Dessutom så matchas förstakedjan på tok för hårt även när den inte har det rätta flytet i matcherna. Jonte t ex är totalt osynlig och ser fruktansvärt sliten ut. Där har den obefintliga sommarträningen och viktraset förmodligen börjat ta ut sin rätt. Näe, Karjala bör prioriteras bort av killar som Strålman, Backe och just Jonte då dessa skulle må bättre av vila och träning på hemmaplan.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.