1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 777755

Sv: GO TIMRÅ GO
Abron: Ja ja...nu var det ju inte SM-guld jag menade: Det är den slutliga triumfen, den självklara euforin. Men det är knappast unikkt...varje år är det nåt lag som vinner. Vissa har iofs vunnit fler titlar än de andra och är unika för det. Men en sådan här inledning på ES, en sådan här dominans i världens näst bästa liga, det är också unikt! Det är det inget annat lag som kan stoltsera med!

Därmed inte sagt att jag på något vis jämför det med ett SM-guld, än har vi inte vunnit nåt. Å får jag välja mellan en sån här inledning som inte leder nå´nstans mot en miserabel som slutar i SM_guld så väljer jag naturligtvis den miserabla varje dag...

Fast nå´n gang ska man ju sluta fega och vara så j-a Svenskt försiktig...så nu har jag bestämt mig, i år blir det SM-guld! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.