1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778139

Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Jag instämmer till fullo i ditt resonemang. Nu får det vara slut på mjäkigheten och det här tramset om att vara så traditionell.

I år blir det guld. Det är våran tur nu och som vi väntat gott folk. Warg bjuder på Wargtass spetsad nåt djävulskt och Kalle står för ransoneringen av Koskenkorva. Sedan fixar vi hb från Söråker. Dyr whisky men billigt importerad från färjorna till öst.

Sedan fixar vi lite soft och sober musik som reggae, rock´n´roll och covers i en salig blandning och plattvändarnas okrönte konung - mannen Sundsvalls vassaste tunga snabbpratarn från Guld och Mr. Party Johnny Helenius svarar fixar skivan på Oscars och sedan tänder vi lite bengaliska eldar i Vängåvan och röker Havannacigarrer från Kuba.

Och finns det inget älgkött med kantarellsås och säsongens bär så tar jag en saftig oxfilé med bearnaisesås och spritsad potatismos på banketten.

Dance the night away! We have coming to the top of the society to be still!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.