-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4964)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Nu har jag varit i kontakt telefonledes med en leksing som var resenär i en av bussarna och som just i detta nu klev av i Falun.
Tydligen var det två stycken Leksandssupportrar som inte hade rest med upp från Dalarna som hade anslutit till klacken på Gärdehov och inte heller bodde på Hotel Baltic som var jävligt dryga och sökte bråk med Emil Nilzén (klackledaren) som dock försökte hålla sig väldigt lugn.
De slet tag i hans och öron och började dra honom bakåt varpå han vred runt och fick in en klockren armbåge på snoken på en utav dem varpå blodvite uppstod och det ville då göra en polisanmälan för misshandel varpå Emil då själv lyfte upp mobilen och kontaktade polisen.
Olyckligtvis dök även pressen upp och knäppte lite bilder och en viss palaver utbröt.
Säga vad man vill om Emil Nilzén. Men han får också oförtjänt mkt skit som han absolut inte skall ha.
Han tar precis som jag väldigt stor plats och syns och hörs i och omkring det mesta som kretsar kring Leksand av naturliga skäl.
Han är lite utav klackens svarta får. Tråkig avslutning på en trevlig helg.
Men så kan det gå när inte haspen är på.