1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778428

Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Håller med angående det du skriver om Svedberg. OM han vore så dålig som alla skrev, skulle inte karl'n få spela. Så enkelt är det.

När jag sitter på matcherna och ser Svedberg missa ett uppspel, tänker jag: "Undrar om Svedberg blir halshuggen på hockeysnack ikväll?", medan tex. Anton kommer undan med värsta indianaren. (OBS Detta är ingen kritik mot Anton!!!)

Folk verkar inte veta vad kritik gör med människor. Det är som om jag som lärare skulle säga till mina elever: "Fan, vad värdelös du är. Du kommer aldrig att lära dig det här." Inte blir de bättre att räkna matte för det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.