1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778475

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line:

Angående "ruggig kommentar på läktaren" så stod jag på SCA cupen för nåt år sedan och Mats- Hansson- hataren nummer ett stod snett ovanför och smuttade wirre ur en medhavd plunta.. Så fort Hansson vidrörde pucken gick karl'n igång...
Mitt i andra perioden, efter hundrade harangen så vände sig en kille i 25-30 årsåldern om..
Pekar best'ämt på "Hanssonhataren" och säger högt och ljudligt..

"HÅLL DU INT KÄFT'N NU, SÅ KLAPPA JAG TILL DÄ!"

Tack!

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv..

Mannen med Whiskeypluntan kom aldrig tillbaks till norra sidan Gärdehallen inför tredje perioden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.