1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 778954

Sv: GO TIMRÅ GO
Precis slut, Bra kämpat Timrå, dock räckte det inte hela världen men vad gör det, vi leder ju i alla fall, och LHC är suveräna hemma och inte torskat en match, typiskt att det bara skulle bli 4 mål i baken, och ett framåt, ett 3-2 resultat hade känts mer gångbart, men som sagt vi vann över Frölunda med 4-1 och torska med 4-1 emot LHC så ja det går inte att vinna hela tiden.

Vi är Timrå och det enda laget i Sverige fortfarande.

Skänt med två hemma matcher nu innan pausen för Karjala så att grabbarna slipper åka bussen...

Och hoppas man får se Lindström innan uppehållet, det skulle vara roligt.

Torsken är ingen ting att gnälla på känns ju bara extra surt i och med att vi släpper 3 mål i baken i sista perioden.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.