-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag fick idén för ett par år sedan om att det skulle vara rätt coolt att kunna skicka upp den på modos sittplats.
Jag snackade lite med publikvärden som stod i insläppet på sittplats före matchen, jag spelade med lite och snackade lite modo med han :)
När det var dags att gå ner med flaggan, var det några från Timrå som kände igen mig och flinade och hälsade.
På raden längst fram satt det en dam i modotröja som frågade vad det stod på flaggan, Krossa Timrå svarade jag snabbt, då slängde hon sin del på golvet och sa att då tänker minsann inte jag hjälpa till. Nämen det står KROSSA Timrå på den, svarade jag. Jamen dåså sa hon och tog upp sin bit igen.
Gissa om man blev nöjd när vi lyckades få upp en läktarflagga på bortaplan, på hemmasitt, och mot just modo.... Först i sverige?? :)