1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 782914

Sv: GO TIMRÅ GO
fighter: Äh...han är en duktig "tyckare" och gör sig bra i TV. Dock får han passa sig, mot slutet har fånerierna blivit lite väl många och han balanserar farligt nära buskisstupet. Det är en myt att han skulle ha nåt emot Timrå, precis som du säger höjde han ett varningens finger för TIK rätt tidigt på säsongen. Liksom han inför förra säsongen trodde att vi skulle få det svårt, att det skulle bli året då Timrå "gick in för landning". Stämde ju rätt bra det också! Karln kan nog en hel del hockey helt enkelt!

För att även tona ner Virus-hatet härinne: Inför tordagens ES-omgång hade Virus TIK som spelfavorit alla kategorier mot DIF. Säkra pengar att satsa på TIK-seger enligt honom. Så en viss tilltro till vårt stolta lag kan väl ändå skönjas hos TIK-fansens favvohatobjekt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.