1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 782918

Sv: GO TIMRÅ GO
mikenomad: Ja så är det.Men jag har då aldrig haft den uppfattningen om wikegård att han skulle ha nåt emot timrå.Men däremot vad gäller virus jag hatar inte han.Men tycker definitivt inte om honom.Om nu virus i nån blaska sagt att timrå är säkra pengar att satsa på en match betyder ju inte det att han gillar timrå.Jag har tvingats höra hans kommentarer om timrå för mycket så är det bara jag har sätt timrå mycket på tv dom sista 4.5 åren när jag bor en bra bit från sundvall.För mig får dom gärna byta ut honom.Lika så följer jag timrå på weben nu när jag sagt upp canalplus när timrå har hemma match förväntar man sig att nån av kommentatorn el.bisittare ska känna för timrå men så är det inte ibland. det är bara att köpa.Men i lördags så var hallin bisittare och det var väldigt intressant att höra han.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.