1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 783041

Sv: GO TIMRÅ GO
Janken: Nu var det där i snällaaste slaget och vad jag syftade till var att inte ge mig i kast med att fördöma folk åt höger och vänster med hela handen. Inte blåsa med allt vad jag har helt i onödan.

Utan hålla mig utanför de våldsammaste debatterna om jag inte sakligt har något att tillföra.

Och Uffe känner jag personligen och är som mig en liten besserwisser som viill ha rätten på sin sida till varje pris och han och jag är inte alltid överens och då vill han "läxa upp mig" med det medel som står till buds, det var därför som jag använde mig av en smiley för att ni andra skulle förstå ;)

Och självklart får folk debattera med mig. Men du vet vad jag syftar till när jag tappar fattningen.

Den är dessa situationer vi skall undvika.

Kram på´re!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.