-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag är inte heeeelt säker på att FBK har det där riktiga "sparkapitalet" att ta fram.. Några där börjar ha utgånget datum, andra finns en viss risk för mättnad.. De har redan vunnit det som går att vinna..
Det finns en viss risk för överskattning där.
Jag gissar att sådana som Sundh, Svensson och Andersson hellre dör än släpper till i en slutspelsmatch.
Vi har våra kända duracellministrar i LillNyllet, Carlsson o Hallin..
Jonte har visat förr att han är bäst när det gäller.. Enligt rykte skall Pärsinen vara likadan.
Regin kan hålla en extremt hög moral utan att tappa kvalitet emellanåt.
Både Mange och Styf har, minst, en växel till att lägga in..
Jag är övertygad om att det finns ett gott sparkapital i dagens TIK...
Jag tror att Nicke W överskattar FBK en anings aning samtidigt som han inte riktigt ser potentialen i TIK.
Det kan... Jag skriver KAN räcka hela vägen. Hög moral, ödmjukhet och marginalerna på rätt sida
FORZA TIMRÅ!