1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614794 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 783761

Sv: Agera Nubben?
Talangscouten:
Jag tror att vi ser Österholm få istid även om en till forward ansluter.
Det saknas ju tre stycken (Räknar inte Ennerberg eftersom vi har fått Lillnyllet som tillskott)

Däremot tror jag att Robelibobban kan få problem resten av säsongen och att han spelar sin sista säsong..

När han, som aldrig är skadad, börjar få problem med en disk... 32 år gammal.. Jag har svårt att se att han skall kunna gå för fullt..
Sen om det börjar pratas om operation eller liknande för att fixa ett eventuellt diskbråck.. Nä! han kommer nog, tyvärr, att hanka sig genom denna säsong och lägga grillorna på hyllan sen.. Tror jag!

Så en bra forward redan nu skulle sitta fint. En förstärkning inför nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.