neeeeeeeeeeej! jaha, säsongen pajad. Det började bra men blev bajs av allt. FUCK IT! åt helvete med alltihop. Nu fattas väl bara att Nylander drar också. Och det finns verkligen inte många spännande tjecker i AHL värda chansen, skulle vart Tenkrat då.
Jaha, räddas det som räddas kan, nu är jag nöjd med bara slutspelsplats.. och "revansch" nästa säsong istället.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och det finns verkligen inte många spännande tjecker i AHL värda chansen, skulle vart Tenkrat då.
Jaha, räddas det som räddas kan, nu är jag nöjd med bara slutspelsplats.. och "revansch" nästa säsong istället.
Jävla skitsport