actionleif: Det känns lite småtungt just nu med alla skador och värvningsproblem. Men jag tror helt klart att dina två förslag vore något. Dom har ju till och med spelat här en gång redan och borde komma in i truppen galant. Vilket säkert skulle medföra att deras poängproduktion skulle öka markant från sist de var här. Nubben agera!
Känns lite crazy med alla skador. Hoppas att Nubben får Nylander att stanna samt att man faktiskt hittar nån att fylla upp luckorna med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känns lite crazy med alla skador. Hoppas att Nubben får Nylander att stanna samt att man faktiskt hittar nån att fylla upp luckorna med.