Märkvärdigt tyst om Robban här, stämmer det med diskbråck så är det ju katastrof, meste tikaren någonsin kan ha karriären förstörd! (och folk snackar allsvenska ersättare...). Ska det värvas ska det vara nåt bra, skippa killar som Sloan osv.
Är nu Robban borta länge så räcker det inte med en ersättare, vi måste ha in 2-3, av KLASS
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är nu Robban borta länge så räcker det inte med en ersättare, vi måste ha in 2-3, av KLASS