ernie eagle: ptja, det är Robbans ev. skada som upprör. Grymt förvånande att knappt nån reagerar här när det snackas diskbråck... Lite som när Strimmas tröja skulle hängas upp i taket, skedde typ en halvtimme innan nersläpp och var allmänt lojt, senare samma kväll hyllades den där skidskytten för nån medalj och folk skrek i allmän eufori. Fyfan vad pinsamt det var
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Lite som när Strimmas tröja skulle hängas upp i taket, skedde typ en halvtimme innan nersläpp och var allmänt lojt, senare samma kväll hyllades den där skidskytten för nån medalj och folk skrek i allmän eufori. Fyfan vad pinsamt det var