Gidde: Räcker det inte att spela in ett lopp? Alla lopp ser ju likadama ut, några häststackare som springer runt, och en kommentator som kallar hästarna olika namn, beroende på vilket nummer det är på loppet. Jag fattar inte att ni genomskådat detta ännu...:)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alla lopp ser ju likadama ut, några häststackare som springer runt, och en kommentator som kallar hästarna olika namn, beroende på vilket nummer det är på loppet.
Jag fattar inte att ni genomskådat detta ännu...:)