1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 785446

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
friskan:
Helt rätt, varför inte skrota elitserien och starta en Playstationserie istället!
Då kan man sitta hemma framför tvn och se online när "elitserielagen" pucklar på varandra i den virtuella världen.

Då behövs inga flashiga arenor med plats för sju åtta tusen som måste ta sig dit med fossila krafter. Inga loger och pubar.

Då kan man ju ha flera tiotusentals "besökare" på någon server som ser när kombatanterna gör upp, utan blåmärken eller utslaga tänder.

World Of Warcraft here we come!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.