Förutom den otroligt sköna segern igår så är väl den här nyheten den som känns extra rolig att läsa om och som känns väldigt viktig. Saxtat från ST.nu:
"Erbjudanden från ryska klubbar har lockat. Men Timråforwarden Peter Nylander blir kvar i Timrå. Både han och sportchefen Kent Norberg sa att ett nytt kontrakt skulle undertecknas i går kväll. – Det blir för resten av säsongen, sa Nylander."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förutom den otroligt sköna segern igår så är väl den här nyheten den som känns extra rolig att läsa om och som känns väldigt viktig. Saxtat från ST.nu:
"Erbjudanden från ryska klubbar har lockat.
Men Timråforwarden Peter Nylander blir kvar i Timrå. Både han och sportchefen Kent Norberg sa att ett nytt kontrakt skulle undertecknas i går kväll.
– Det blir för resten av säsongen, sa Nylander."