dr-nix: Brendl skulle aldrig göra någon succé i TIK.. Karln ä jättekompetent och en gudabenådad målspottare men passar inte i ett lagbygga á la Timrå.
Han är en glidare som ligger och väntar på att grovjobbarna skall bädda åt honom! Då nyper han till utan nåd!
Men vi skall ha en lirare som uttalar sig i termerna "Det spelar ingen roll vem som gör målen så länge laget vinner" En lagspelare, kompetent spetsspelare som samtidigt är beredd att grovjobba.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Brendl skulle aldrig göra någon succé i TIK.. Karln ä jättekompetent och en gudabenådad målspottare men passar inte i ett lagbygga á la Timrå.
Han är en glidare som ligger och väntar på att grovjobbarna skall bädda åt honom! Då nyper han till utan nåd!
Men vi skall ha en lirare som uttalar sig i termerna "Det spelar ingen roll vem som gör målen så länge laget vinner" En lagspelare, kompetent spetsspelare som samtidigt är beredd att grovjobba.