1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786001

Sv: Wargs skada
Seriöst, detta är fan parodi. Samma spelare som var grym igår är alltså plötsligt borta två veckor för blindtarmen?
Jaja, det går tydligen fort i hockey, även när det gäller kroppsdelar.

Och Koskinen är tebaks, otacksamt läge. För tre veckor sedan var vi alla beredda att mörda någon för en back, nu gäspar man mest. Och önskar sig en forward. Orkar inte ens försöka laborera med några tänkbara kedjor. Hallin är visserligen tillbaka, men med mindre än tre minuters speltid i förra matchen känns det knappast som att han är redo för förstakedjan. Och en junior här känns...nja, mindre troligt.

Synd på ett så rafflande dubbelmöte. För nu känns det fan inte roligt längre. Vilka går sönder i morgon? Har inte målvaktssidan varit problemfri alltför länge?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.