Borde vara bättre att värva Shawn McEachern från Bostons farmarlag. 36 årig NHL-veteran. Känns bättre än en 35-årig tjeckisk veteran. Som aldrig riktigt har briljerat förutom i tyska division 2. McEachern var ju stjärna i Ottawa under många år. I år har han ju bara harvat i AHL. Han kanske är sugen på ett äventyr innan han lägger skridskorna på hyllan?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Borde vara bättre att värva Shawn McEachern från Bostons farmarlag. 36 årig NHL-veteran. Känns bättre än en 35-årig tjeckisk veteran. Som aldrig riktigt har briljerat förutom i tyska division 2.
McEachern var ju stjärna i Ottawa under många år. I år har han ju bara harvat i AHL. Han kanske är sugen på ett äventyr innan han lägger skridskorna på hyllan?