Ambroo: Visst är man förvånad, men nånting gjorde ju Nubben intresserad över honom så det borde ju finnas nått att hämta. Förhoppningsvis bidrar han, men det känns på förhand som om det är en ganska stor chansvärvning. Själv hade jag förväntat mig något yngre i alla fall.
Får se vart det lider. Bra gjort av Nubben att få hit spelare i alla fall. Återstår att se om vi ska såga eller hylla honom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Får se vart det lider. Bra gjort av Nubben att få hit spelare i alla fall. Återstår att se om vi ska såga eller hylla honom.