Det känns som om nubben frångick sin plan. Man hade förväntat sig en klasspelare som skulle kunna stanna en längre tid i klubben. Nu kommer en legoknekt i några månader. Vi kanske skulle haft lite mera is i magen med Tenkrat, han kanske åker ner till farmarlaget snart igen.
Men det kanske blir Machulda som avgör SM-finlalen till våran fördel framåt våren, vem vet...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det känns som om nubben frångick sin plan. Man hade förväntat sig en klasspelare som skulle kunna stanna en längre tid i klubben. Nu kommer en legoknekt i några månader. Vi kanske skulle haft lite mera is i magen med Tenkrat, han kanske åker ner till farmarlaget snart igen.
Men det kanske blir Machulda som avgör SM-finlalen till våran fördel framåt våren, vem vet...