Nu är inte jag insatt i ekonomin, men tänk om det skulle komma loss en bättre spelare inom kort. Har vi då pengar kvar för en riktig toppspelare? Tror inte det. Detta kommer nog att kosta mera än det kommer att smaka.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu är inte jag insatt i ekonomin, men tänk om det skulle komma loss en bättre spelare inom kort. Har vi då pengar kvar för en riktig toppspelare? Tror inte det. Detta kommer nog att kosta mera än det kommer att smaka.
F-n ta upp Kupec i stället!