Ambroo: Åker man till Tjeckien och inte hittar nå bättre, kan man ju tycka att det är bortkastade stålar på flygresa och hotell. Hade varit billigare att blunda och kasta pil på vilken agentlista som helst.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Åker man till Tjeckien och inte hittar nå bättre, kan man ju tycka att det är bortkastade stålar på flygresa och hotell.
Hade varit billigare att blunda och kasta pil på vilken agentlista som helst.