Nubben är bästa sportchefen i detta avlånga land, men han gör alltid ett dåligt köp varje år. Chansen är väl rätt stor att det blir Machulda som blir det i år. Nu har man inte studerat honom på nära håll(live). Men han kanske kan få en nytändning? Vi får hoppas på det.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nubben är bästa sportchefen i detta avlånga land, men han gör alltid ett dåligt köp varje år. Chansen är väl rätt stor att det blir Machulda som blir det i år. Nu har man inte studerat honom på nära håll(live). Men han kanske kan få en nytändning? Vi får hoppas på det.