Talangscouten: En nytändning för honom hoppas jag också på.
I det här laget med skridskosnabba killar som Sundh Svensson Andersson m.fl. så kn han ju inte stå o hänga på klubban iallafall utan får jobba rejält på rören..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I det här laget med skridskosnabba killar som Sundh Svensson Andersson m.fl. så kn han ju inte stå o hänga på klubban iallafall utan får jobba rejält
på rören..