Machulda spelar segt, han är seg i allt han gör. Han är helt beroende av omgivningen, med Bartecko och Koch gjorde han en del poäng men utan Lubos i den kedjan hade Machulda inte ens haft hälften av de poängen han producerade.
Hmm.. njae, mycket konstig värvning måste jag säga."
Namn: Crille LHF Sänt: 2006-11-16 19:21:23 "Blir mycket förvånad om Timrå har värvat Machulda. Förstår inte vad er sportchef sysslar med isåfall. Har man sett Machulda spela vill man absolut inte att han ska spela i sitt lag iaf :) Fy fan vilken slö jävel det är!"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Namn: Berg- LHF
Sänt: 2006-11-16 19:27:52
"Vääldig konstig(läs dålig) värvning.
Machulda spelar segt, han är seg i allt han gör.
Han är helt beroende av omgivningen, med Bartecko och Koch gjorde han en del poäng men utan Lubos i den kedjan hade Machulda inte ens haft hälften av de poängen han producerade.
Hmm.. njae, mycket konstig värvning måste jag säga."
Namn: Crille LHF
Sänt: 2006-11-16 19:21:23
"Blir mycket förvånad om Timrå har värvat Machulda. Förstår inte vad er sportchef sysslar med isåfall. Har man sett Machulda spela vill man absolut inte att han ska spela i sitt lag iaf :) Fy fan vilken slö jävel det är!"