1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786648

Sv: Agera Nubben?
Per HApps: Två mysiga inlägg från SvenskaFans.com;

Namn: Berg- LHF
Sänt: 2006-11-16 19:27:52
"Vääldig konstig(läs dålig) värvning.

Machulda spelar segt, han är seg i allt han gör.
Han är helt beroende av omgivningen, med Bartecko och Koch gjorde han en del poäng men utan Lubos i den kedjan hade Machulda inte ens haft hälften av de poängen han producerade.

Hmm.. njae, mycket konstig värvning måste jag säga."


Namn: Crille LHF
Sänt: 2006-11-16 19:21:23
"Blir mycket förvånad om Timrå har värvat Machulda. Förstår inte vad er sportchef sysslar med isåfall. Har man sett Machulda spela vill man absolut inte att han ska spela i sitt lag iaf :) Fy fan vilken slö jävel det är!"

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer