mikenomad: Men snälla nån. Döm inte ut karln osedd och kom ihåg vad han ska göra i Timrå. Han ska bredda i truppen och möjligtvis spela i en tredje-fjärde lina.Nej, han är ingen Gretzky, men han är definitivt ingen Åblad heller även om han spelat i många klubbar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men snälla nån. Döm inte ut karln osedd och kom ihåg vad han ska göra i Timrå. Han ska bredda i truppen och möjligtvis spela i en tredje-fjärde lina.Nej, han är ingen Gretzky, men han är definitivt ingen Åblad heller även om han spelat i många klubbar.