1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786791

Sv: Agera Nubben?
htikare: appropå allsvenska spelare under matchen mot FBK hemma den som sändes på c+ sa nubben att han helst velat ta ngn från Allsvenskan men att de inte vill släppa sina killar!

Därmed kunde det inte genomföras.

Machulda kommer kliva in på lördag och bidra med sitt sedan om det är bra eller dåligt låter jag han visa i matchen som är nu på lördag,

Ja ett Timrå som nu är ännu mer skadat!

Per och Sanny igen ja hoppas de inte är någon större fara utan att de är med igen om två dagar!

Ja nu går ingenting Timrås väg verkar det som!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer