lungan: Okej ! Jag förstår efter Nubbens utalande...kan man inte få det man vill ha.. får man vilja ta den spelare man får..
För även om Mora plockade Wessner från Bofors så är det klart att lagen i allsvenskan har ju också massor att kämpa för o därför inte ens för pengar vill släppa sina toppspelare
då är det logiskt att Nubben nu tar det han kan få o gör det bästa av det hela.
Jag håller med om diskmedelliknelsen längre ner.. eller kan man inte få prinsesstårta till kaffet så får man ta lite mer basmakaroner istället...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För även om Mora plockade Wessner från Bofors så är det klart att lagen i allsvenskan har ju också massor att kämpa för o därför inte ens för pengar vill släppa sina toppspelare
då är det logiskt att Nubben nu tar det han kan få o gör det bästa av det hela.
Jag håller med om diskmedelliknelsen längre ner.. eller kan man inte få prinsesstårta till kaffet så får man ta lite mer basmakaroner istället...