-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188100)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Dock är det svår slaget att slå Mandervilles hjärta men där i år har vi Hedström och Sundh mfl. vi har den rolltypen i laget redan.
Även Johan Andersson är lite Manderville.
Jag tror och framför allt hoppas på Machulda, och det är hans förmånga att göra poäng som vi idag behöver. Har man engång gjort poäng kan man lätt göra det igen.
Sedan kommer hans Rutin vara oerhört viktig, anser jag, med hans rutin så borde han ha en hög lägsta nivå.
Dessutom kommer Timrå ta hand om han väl och han kommer stormtrivas och stormtrivs man så ja då producerar han, tänk han har faktiskt spelat i Eon Arena och kanske kommit ihåg det tryck som ni närboende supportrar ger i hallen. Det kanske kan vara en bidragande orsak att han även valt Timrå, kommer till Supportrar som verkligen hjälper sitt lag i vått och torrt och vi skriver nu skit om killen, lägg ner detta nu.
Han är BRA, har RUTIN som KRYKAN och MANDERVILLE.... Detta kommer gå bra.... Han kommer producera!
Ge honom ett varmt välkonmande på lördag så kommer han säkert tacka er som är där med en bra insatts!!
Jag tycker vi ska ge Machulda chansen, tänk han kan bli något gott!!!!