En ovanligt dålig hockeykväll för att vara denna magiska höst. Torsk i lila hallen (förvisso väntat) och ett nyförvärv som nästan samtliga är grymt skeptiska till. Jag tillhör den skeptiska skaran, men det är väl bara att börja drömma om att Vladimir bevisar motsatsen tämligen omgående. Snacka om komplementvärvning! Fan, det känns svårt att tro annat än att "Nubben" har gjort en "Hagblom" i desperationens tecken...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men man får väl glädjas åt att LHC torskade...