1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 786854

Sv: Agera Nubben?
lungan: Naturligtvis skall vi ge honom chansen i vilket fall som hellst..har mer än gärna fel i mina tankar angående honom.

Dock när man jämför med Mandy så ser jag stora skillnader trots ungefärsamma ålder.. Mandy har en helt otrolig skridskokonditiono åkstyrka för sin ålder..kan (kunde) forchecka hur länge som hellst ..
Han var Verkligt passande bland Tiks alla rappa skridskoåkare!

Machulda beskrivs däremot som en seg skridskoåkare redan som yngre ..
Däremot tror jag han kommer att trivas i Tik o sånt kan ju ge extra inspiration så vi får se!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer